donderdag 4 juni 2009

de laatste loodjes

De laatste loodjes.
Nog 5 dagen, waarvan ik er nog 2 moet werken.
Ik heb last van mijn rug en probeer het rustig aan te doen.
John wil dat ik naar de dokter ga, hij is natuurlijk bang dat we een herhaling van vorig jaar krijgen.
Voor diegene die dat niet weten, toen belandde ik in Orlando in het ziekenhuis met een virusinfectie. En zonder moeder de vrouw is het toch wel anders in Florida. Paniek alom.
John stuurde de kinderen toen berichtjes met angstige teksten, kinderen ook in paniek.
Terwijl ik prins(es)heerlijk in een prachtige eenpersoons kamer lag met tv, internet enz.
Na allemaal scans en onderzoeken bleek dat het een infectie van het evenwichtorgaan was en konden wij enkele dagen later dan gepland naar huis vliegen. Weer een ervaring rijker.
Dit doen we echter dit jaar niet over, proberen fit en gezond op reis te gaan en ook terug te komen. Nog even doorbuffelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten