zondag 28 juni 2009

Laatste dagen


De laatste dag is aangebroken.
Ik vind het jammer dat het zo snel is gegaan.
Ondanks dat ik mijn kinderen en kleinkinderen mis, zou ik nog wel wat willen blijven.
Het is hier zo lekker.
Als je opstaat gelijk naar buiten, voor het ontbijt even zwemmen.
Als je wat wilt eten, even bellen en ze brengen gelijk alle soorten maaltijden die je maar kunt bedenken.
Even naar de winkel en je bent gelijk een dag onder de pannen.
Vrijdag en zaterdag hebben we geluierd en zijn we de laatste dingen gaan shoppen.
John weer een nieuw horloge, nog wat slippers en schoenen.
Make-up en parfum, T-shirts, dingen die je niet nodig hebt enz.
Het is nu officieel: We zijn failliet!!!!!

Op tv gaat het eigenlijk alleen nog maar over MJ, zijn leven en zijn dood.
Het is aangrijpend te zien hoe hij is veranderd van een leuk jongetje in een wereldvreemde man.
Je hoort ook alleen maar zijn muziek, op tv, radio en in iedere winkel.
Ik ben benieuwd wanneer zijn begrafenis gaat plaatsvinden, dit gaat een mediaspektakel worden.

Zaterdagavond weer naar Seaworld voor de avondvoorstellingen.
Het was lachen. Bij Seamore en Clyde was een parodie op alle voorstellingen van de dolfijnen en Shamu. Dit was een giller.
De dolfijnen hadden speeltijd en je mocht vanaf de kant met ballen en boeien gooien.
Het is zo leuk om te zien dat ze ook echt spelen.

Ze gooien de ballen naar je toe en je moet ze dan verder weggooien zodat ze ze kunnen opduiken.
Als je de bal te lang vasthoudt ze plaagt zwemmen ze weg en negeren ze je ook.
Ik had het geluk dat er eentje een bal kwam brengen en dat ik hem kon aaien.
Zo schattig, voelde wel als een rubberen jas.

Shamu rocks was de grote attractie van de avond.
Geweldige lichtshow met shamu en andere orka’s in het middelpunt, erg gaaf om te zien.
Als afsluiting een licht en vuurwerkshow, wow, de Amerikanen kunnen er wat van.
Toen naar huis, wijntje bij de pool en moe weer naar bed.
Vandaag gaan we luieren bij de pool en langzaam inpakken.

Jammer, maar wat een geslaagde vakantie!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten