dinsdag 30 juni 2009

Weer thuis

Vandaag zijn we vroeg opgestaan, half zeven waren we al wakker.
Even nog buiten gezeten, ontbeten en toen de laatste dingen ingepakt.
Alles in de auto, en op naar orlando airport voor de eerste van de drie vluchten.

We hadden 2 koffers en 3 stuks handbagage.
Alleen waren we vergeten dat we in de flightcase alle spuitbussen, tandpasta’s, shampoos en andere dingen gestopt hadden.
Toen ik dus door security ging werd ik er gelijk uit gepikt en moest het koffertje open.
Alles eruit en weg waren de spulletjes die ik voor de kinderen had gekocht.
Wat een beginnersfout!!!! Balen, ik had gelijk een humeur om op te schieten.
Je doet moeite om leuke dingen te kopen en door onze eigen domme schuld waren we alles kwijt.

We vlogen met Jetblue van MCO naar NY. Wederom weer een heel goede budget maatschappij.
Leren stoelen, veel beenruimte en zelfs nog een hapje en drankje.
Ook hadden we eigen tv-schermen, met ongeveer 50 Amerikaanse zenders +filmnet.
De vlucht vloog om.
Op NY met de shuttle naar de goede gate en weer opnieuw inchecken en door security.
Deze keer geen problemen, ik had ook niet anders verwacht, want we hadden ook niets meer.


In de tussentijd bleef mijn telefoon aan een stuk door rinkelen, iedere keer onbekend nummer.
Naar een paar keer overgaan, stopte het.
Dit gaat al de hele vakantie zo, ik had een paar keer vergeten om s’nachts het geluid uit te zetten en toen werden we ook gewekt door “onbekend nummer”. Ik denk dat het weer een energiemaatschappij is, die waren voor de vakantie ook al aan het lobbyen.
We zitten nu in NY te wachten op onze vlucht naar Philladelphia.
Ik heb me nog even laten masseren aangezien ik de laatste dagen erg veel last van mijn rug en been heb.
Maar gelijk naar de fysiotherapeut als we thuis zijn.




P.S.
Onderweg naar de airport kreeg ik een telefoontje van de KNGF(geleidehonden).
Of we weer een puppy wilden.
Ze hadden een herplaatser en aangezien wij dit al vaker gedaan hebben, dachten ze aan ons.
Ze heet Leentje en is een zwarte labrador van 8 maanden.
Ik heb het nog niet met John besproken, wil dit tot thuis bewaren.
Kan ik zelf ook even nadenken wat ik wil. Ze bellen woensdag terug.
Wordt vervolgd…

Na een lange reis eindelijk thuis.
Jammer maar aan alles komt een eind.
Tot volgend jaar.

p.s.p.s.

Begrepen dat de foto link niet werkte.
Wordt vervolgd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten